textaren

Direktlänk till inlägg 2 februari 2016

Färger i mitt huvud

Av Petra - 2 februari 2016 08:14

Hej!

Jag älskar färger! Inprincip alla, fast vissa gillar jag mindre. Jag kanske låter knäpp nu, men jag tänker i färger. Om jag tänker på t.ex min mamma så ser jag en bärnstensgul färg. Jag vet att det säkert finns fler där ute som också har det som mig. Vissa tänker genom att se en text framför sig, medans andra ser färger, eller ser saken dem tänker på framför sig helt enkelt. Men jag ser en färg. 


Jag tycker att det skulle vara jordens undergång att bli blind, jag tycker så mycket om att se färger. Hoppas att du förstår vad jag menar! Och hoppas att jag inte är den enda i hela världen som också ser färger. Ses senare!

/Petra 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 4 februari 2016 20:14

Hej! Jag ska berätta om min dag nu tänkte jag: Idag så hade jag den jobbigaste dagen på hela skolveckan. Vi går altså från åtta till halv fyra. Det tycker jag är jobbigt. Men allt var bra. Jag gillar min skola, den är jättebra. Jag har tänkt gans...

Av Petra - 3 februari 2016 08:36

Hej! Jag vill bara visa en dikt som jag skriver på just nu: Havets evighet Om vinden stärker kan jag inte hjälpa dig, Inte ens om jag var starkare än det rytande havet i natten. Och om rymden faller i spillror får du aldrig mer se mig, Då...

Av Petra - 2 februari 2016 08:07

Hej!    Värkommen till min nystartade blogg! Hoppas att du kommer att trivas på min blogg. Jag tycker att det ska bli jättekul!  Jag har haft bloggplatsens bloggar sedan ungefär ett år tillbaka, så jag ve hur allt fungerar och så.  Vi ses i n...

Presentation


Lite om mig och mina tankar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards